El cooperativisme fou un moviment social potentíssim, amb un discurs i unes pràctiques polítiques pròpies, que pretenia oferir tota una alternativa econòmica d'organització social a partir de la col·lectivització del consum i de l'esforç solidari. Però també significà la construcció de tota una xarxa de locals que constituïren una esfera de sociabilitat de treballadors i per als treballadors, un punt de trobada, de posada en comú, una trinxera d'agitació política i cultural. En aquest llibre hi ha un capítol dedicat a la cooperativa del barri de Collblanc: "La Redemptora, 1897".
Le nid du rouge-gorge
-
En général je suis fan des polars italiens. Je me réjouissais donc de lire
Le nid du Rouge-gorge d’un nouvel auteur traduit Lorenzo Sartori. En fait
bof. A...
Fa 7 hores










0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada