[RAC1, El món a RAC1, 29 d'octubre de 2009]
Un bloc per aprendre idiomes, el fa la Biblioteca la Bòbila de L'Hospitalet, hi penjen enllaços amb diccionaris de llengües, webs per a què els autodidactes puguin fer exercicis, cercadors de ràdios i diaris d'altres països, vídeos per practicar l'accent. En fi, tot molt interessant.
Si volen entrar http://bobila-idiomes.blogspot.com
[53:44 -54:01]
Shadow Dancing #2
-
Pulp Fiction
Victims of Sin
Rififi
They Shoot Horses Don't They
Touchez au Grisbi
Criss Cross
Party Girl
Notti Bianche
Shock Corridor
Pennies from ...
Fa 13 hores










0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada