[Hospi.cat, 21 de gener de 2009]
El Jurat de la tercera edició del premi internacional de novel·la negra L’H Confidencial -promogut per la Biblioteca la Bòbila i convocat per l’Ajuntament de l’Hospitalet i Roca Editorial- ha decidit concedir el premi a la novel·la El baile ha terminado, de Julián Ibáñez.
En aquesta història, en què res no és el que sembla, el Jurat ha valorat una trama policial ben construïda, de lectura àgil, convincent i respectuosa amb la intel·ligència del lector. La novel·la és un reflex de les rivalitats entre els cossos policials del País Basc.
L’obra guanyadora serà publicada a la col·lecció Roca Criminal i es presentarà el 28 de març de 2009 en un acte públic a la Biblioteca la Bòbila, amb la presència del guanyador.
La folie Sainte-Hélène
-
Besoin d’une lecture légère mais intelligente, un pur moment de plaisir ?
C’est facile, prenez La folie Sainte-Hélène de Jean-Christophe Rufin.
Revoici don...
Fa 1 dia










0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada