
Michaël Mention. Malos tiempos para el país. Traducción del francés de Susana Prieto Mori. Madrid: Siruela, 2020. (Nuevos Tiempos Policiaca).
Al comtat de Yorkshire, el 1976, apareixen diverses dones brutalment assassinades, la majoria prostitutes. George Knox s'encarrega del cas. Una investigació d'un assassinat en sèrie basat en el cas real de l'Esbudellador de Yorkshire, com va fer David Peace a Red Riding Quartet, que serveix a Mention (Marsella, 1979) per fer un retrat d'una Gran Bretanya en plena depressió econòmica, caos gubernamental i l'auge conservador que va portar Margaret Tatcher al poder.
- Premis: Gran premi de novel·la negra francesa al Festival Internacional de Beaune. Premi de novel·la policíaca d'Aubusson
- La resta de ressenyes d'en Jordi Canal
- La resta de ressenyes que fem al blog.











0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada