
Seicho Matsumoto. Un lugar desconocido. Traducción del japonés de Marina Bornas. Barcelona: Libros del Asteroide, 2021.
En ple viatge de negocis, Tsuneo Asai rep la notícia de la mort de la seva dona Eiko degut a un infart. Eiko patia del cor, però el què desconcerta Tsuneo és el lloc on va morir. Un barri residencial on abunden els hotels de cites. A partir d'aqui, Tsuneo iniciarà una investigació per conèixer com era realment Eiko.
Reconegut autor japonès de novel·la negra, la novel·la és una crítica a la societat japonesa de mitjan segle XX, on apareixen alguns dels seus temes predilectes com la mentida, la revenja i la por a l'escàndol.
Un lugar desconocido farà les delícies dels lectors de Patricia Highsmith i Seicho Matsumoto, un autor a tenir en compte.
- La resta de títols de l'autor
- La resta de ressenyes d'en Jordi Canal
- La resta de ressenyes que fem al blog.










0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada