Es tracta d'una activitat paral·lela al Saló del Cinema i les Sèries que tindrà lloc a La Farga
La Biblioteca la Bòbila ha organitzat per demà, 15 de gener, a les 19 hores, la taula rodona El nom és Bond, James Bond, al voltant del famós agent secret sorgit de la imaginació d’Ian Fleming. La xerrada es fa amb motiu de l’exposició sobre el món Bond que es muntarà dins del Saló del Cinema i les Sèries, que tindrà lloc del 29 al 31 de gener a La Farga de l’Hospitalet.
La taula rodona comptarà amb la presència de l’escriptor i traductor Antonio Padilla, autor de La mano del muerto (Libros de la Vorágine, 2012); el periodista Àlex M. Franquet (Diari de Tarragona, diaris del grup Vocento i Daily Mirror, entre d’altres) i l’escriptor i periodista Alberto Valle, que signa amb el pseudònim Pascual Ulpiano, autor de Palop juega sucio (Base, 2015). Jordi Canal, director de la Biblioteca, en serà el moderador.
L’objectiu de la xerrada és comparar el Bond literari, com a mirall de les obsessions del seu genial autor, Ian Fleming, i el Bond cinematogràfic, com a reflex del pas del temps, que imposa una evolució al personatge. Aquesta evolució s’ha concretat recentment en el reboot de quatre pel·lícules que concloïa, presumptament, amb Spectre (Sam Mendes, 2015).
La taula rodona comptarà amb la presència de l’escriptor i traductor Antonio Padilla, autor de La mano del muerto (Libros de la Vorágine, 2012); el periodista Àlex M. Franquet (Diari de Tarragona, diaris del grup Vocento i Daily Mirror, entre d’altres) i l’escriptor i periodista Alberto Valle, que signa amb el pseudònim Pascual Ulpiano, autor de Palop juega sucio (Base, 2015). Jordi Canal, director de la Biblioteca, en serà el moderador.
L’objectiu de la xerrada és comparar el Bond literari, com a mirall de les obsessions del seu genial autor, Ian Fleming, i el Bond cinematogràfic, com a reflex del pas del temps, que imposa una evolució al personatge. Aquesta evolució s’ha concretat recentment en el reboot de quatre pel·lícules que concloïa, presumptament, amb Spectre (Sam Mendes, 2015).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada