Tornen els Microrelats a La Bòbila i, amb ells, els assassinats! Pots participar amb 140 caracters incloent el #relatsnegres
Le nid du rouge-gorge
-
En général je suis fan des polars italiens. Je me réjouissais donc de lire
Le nid du Rouge-gorge d’un nouvel auteur traduit Lorenzo Sartori. En fait
bof. A...
Fa 7 hores










0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada