[Hospi.cat, 19 de març de 2008]
La Biblioteca la Bòbila ja te penjat a la seva web L’H Confidencial número 59. En aquesta ocasió està dedicat a l’escriptor francès Jean-Claude Izzo i al seu personatge, el policia Fabio Montale.
La Biblioteca la Bòbila manté un fons especial dedicat al gènere negre i policíac amb l’objectiu de fomentar la lectura, difondre aquest gènere literari. Per aquest motiu ja s’ha convertit en biblioteca de referència pels aficionats a aquest gènere.
La Biblioteca també publica el fanzine L’H Confidencial amb propostes de lectura i informació sobre autors, títols, col·leccions, subgèneres o temes relacionals amb el gènere negre i policíac. El dedicat a Jean Claudo Izzo és el que fa 59 i es pot consultar a la web de l’equipament.
Turning My Back #21
-
Mean Streets
Big Heat
Mr Klein
The Sniper
La Belle et Bete
Vertigo
Brighton Rock
Double Indemnity
Dark City
The Set Up
Road House (1948)
Soprano...
Fa 8 hores










0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada